Selam herkese 38+3 deyiz . Griple birlikte uykularım
Tamamen haram oldu. Çalışmaya alışkın olduğum
İçin evde zaman geçmiyor . Annemler başka şehirde oraya da gidemiyorum . Ay çok zor değil mi bu son aylar ? Siz neler yapıyorsunuz nasıl geçiyor günleriniz