Merhaba arkadaşlarım 21+3’üm cinsiyet erkek. Fakat bebek hareketlerini pek hissedemiyorum. Arada gaz gibi bir şeyler hissediyorum bebek hareketi olduğunu sanmıyorum zaten gaz sorunu olan biriydim. Benimle aynı durumda olan var mı ne zaman hissettiniz hareketleri? Bir de fazla göbeğim yok, azıcık çıkmış ama maşallah bazı annelerin 5. ayda göbekleri 7-8 ay gibi gözüküyor. Morale ihtiyacım var biraz…