MinikMucizem___ Bebeagu duhasude diye bir fenomen var onun kızının ismi güzel ama herkesin dili dönmeyebilir
Melike_4949 MehmedinZeynebi bizde evlendigimiz ilk günden beri kız olursa Elif erkek olursa yavuz selim olur diyorduk kız nasip oldu çok şükür verada çok anlamlı benim için benim isteğim eşimde olur dedi karışmadi hiç isme zaten 🥰❤️
bastet Bebeagu kimliğe şapkalı a yazılıyor mu? Eğer yazılmıyorsa çok kötü bence ala diye sert okunması. Ablamın köpeğinin ismi alacalı diye ala koymuşlardı..