Kızlar 5 haftalık gebeyim. Bugün doktora gittim kese oluşmuş ama bebek yoktu içinde daha yeni bi hafta sonra gel dedi. Sizce normal mi bebeğin daha oluşmaması, Nisan ayında 7. Hafta da kesede bebek oluşmadığı için kürtaj olmuştum. Aynısı olacak diye korkuyorum.