Arkadaşlar 24 haftalık hamileyim. Decavit, d vitamini, OMEGA3 , magnezyum ve kan ilacı kullanıyorum. Ama hepsi çok mu fazla sizce? Kadın doğumcu yazdı tabiki bunları ama yani mesela aile hekimim decavit kullanıyorsan d vitaminini 4-5 damlaya düşürebirsin dedi. Böyle olunca şüphelendim ben 6 damla içiyordum. Sizler nasıl kullanıyorsunuz? Decavit ve 6 damla d vitamini aynı anda alan var mı? Fazla vitamin de karaciğeri yoruyor gerek yoksa azaltayim ben de..