Merhaba son günlerde bu sorun yüzünden foruma girmek istemiyorum resmen. Postlara cevap yazicam yazamıyorum cevap verme butonuna basıyorum klavye çıkmıyor kac kere uğraşıyorum yok uygulamayı kapatıp acıyorum düzeliyor bir iki Sefer sonra yine aynı bu sadece bende mi böyle yoksa uygulamada mi sorun var