zeymom_ istanbul zeynep kamildeyim bazen alıyorlar bazen almıyorlar. İlk kalp atışı duymaya gittiğimizde almışlardı. Sonraki gidişimizde büyük bir odaydı içeride başka bir hasta daha vardı. Bu yüzden alamayız demişlerdi. Bir sonraki randevuda sıram geldiğinde kibarca eşim de merak ediyor gelebilir mi dedim. Kabul ettiler.
Ben bunu şuna benzetiyorum. Maalesef çevremizde o kadar düşüncesiz insan var ki mesela sıram gelmiş oluyor hiç tanımadığım odunun biri kapının önünde dikilmiş duruyor sanki bi onun eşi hamileymiş gibi. Bana saygısı olmadan. Bunların önüne geçmek için mantıklı bi uygulama..