Bebegimibeklerken__ ya ne desem bilmiyorum böyle düşündükçe stresten de doğum başlamıyomuş benimde öyle oldu 40+3 de hala hiç belirti yoktu nişanım geldi diye gittim bırakmadı beni bebek enfeksiyon kapar diye o gwce hastanede kaldım probes ve suni sancı çektim saatlerce ama bennçok zorlanmadım sancıda onayrı bi konu en son akşam oldu 3 cm de kaldı açıklık sezeryan boş yere oldum yani insanı korkutuyolar bebek kaka yapar enfeksşyon kapar halbuki nişanı haftalar önce gelen kadınlar varmış suyu sızıntı şeklinde gelen burda okudum onları geri göndermişler benim doktorum enfeksiyonu bahane edip eve bile yollamadı çantamı almama niye çğnkü yolda düşünüp başka karar verebilirim başka doktora gidebilrim sezeryan fırsatı kaçmasın ben kendisine o konuda güvenmiyorum ve beni kandırdıysa şayet hakkımıda helal etmiyorum...