Kızlar 39+3 oldum dün kontrolden geldim bir sorun yoktu ama dün sabahın 6 sına doğru karnımın altına bi sancı girdi dedim kesin doğruyorum daha sonra bacaklarıma vurdu kasıklarımda da ağrı vardı karnımın altında da saat 7 8 e kadar böyleydi ve bebeğim çokk hareketliydi ondan önce hala da hareketlerini hissediyorum ama şu an bi ağrım bişey yok sizce bu neydi şimdi