Pazartesi günü test verdim ama e nabizda sadece ikili test görünüyor. Toksoplazmaya bakmadilar mi acaba anlamadım. Birde iki hafta sonra gel dediler sonuçlar için acaba o yüzden mi görünmüyordur henüz. İkili testin de sonuç çıkmış galiba ama onun da ne anlama geldiğini bilmiyorum çünkü referans değer yazmıyor çok kafam karıştı. Bu kadar bilinmezlik de ne