Bir-orhn Kızlar 1 hafta sonra sezeryan ile doğum yapacağım . Yaz boyu hastalanmayip 1 hafta kala grip oldum 🥹 Neler yapsam hızlı atlatırım 🤧
Eboz Bir-orhn evde dogal seyler ic olmadi hemen acil doktora Git bende sizin gibi oldum óksuruk bile oldudu almazlar sandim ama sezeryan oldum oksurmeye korktum dikisim acilir diye doktorumda birsey.olmaz oksur demisti
Eboz Bir-orhn valla bekleme Git bana doktorum gargara tarzi birsey vermisti ama yine óksuruk olarak gittim doguma