KuzeyinAnnesi10 _br_58 depend ve büyük boy kotex kilot aldım canım hastane bezi çok kullanılmıyor ilk gün belki daha 2 3 tane sürekli muayne için çıkarman isteniyor
Zeeynep1 _br_58 depend külot bez kullandım yine o markayı aldım.canped kullanmadım hiç inceliği kalinligini bilmediğim için ama bence oda alınabilir sonuç olarak oda emici külot bez
Elzem123 Depend almıştım ben ve çok kullanışlı olmuştu. Sezaryen sonrası kullandım kesinlikle tavsiye ediyorum. Şimdi yine alacağım nasipse.
_br_58 İlk doğumda bende depend aldım şimdi markette bulamadım canped aldım aynı markası değişik diye