Ozgebyr Bugün acaba bazı hastalıklar gibi egzama da Doğumla birlikte geçer gider mi diye düşünürken sizin postunuza denk geldim, inşallah benim de geçer doğumdan sonra. Çok zorlanıyorum artık hem saçlarımda hem yüzümde şimdi bir de iki parmağımda egzama oldu. İlaç kullanmak istemiyorum ama artık canım çok yanıyor. Ne yapacağımı bilmiyorum.