Merhaba arkadaşlar ben ilk 4. Ayında çok kilo aldım birden 56 ile hamile kalmıştım 4. Ayda 61 kilo olmuştum şimdi ise tam 6 aylık olduk ve doktorun uyarısıyla kilo sabit tuttum protein ağırlıklı ve meyve sebze ağırlıklı besleniyorum 2 aydır beyaz ekmek tatlı kızartma yani gibi şeyleri hayatımdan çıkardım ve akşam 6 dan sonra hiç birşey yemiyorum acikirsam yoğurt ve salata yiyorum. Bebeğin kilosu iyi sağlıklı çok şükür ama şuan 6. Aydayim 7 kilo aldım sidiye kadar az mı sizce kilom normalmi ?