Defnes-Mom Arkadaşlar sizlerde de regl ağrısı gibi ağrı oluyor mu acaba? Sanki hem gaz hem de regl sancısı gibi ağrım var geceden beri
Esraa___ bende bugün 18. haftaya girdim ve aynı ağrılar bende de var üstelik kanamam da var cumartesi gününden beri ama bebiş iyi çok şükür
Defnes-Mom Esraa___ ayy canım çok geçmiş olsun. Kanama neden olmuş, rahim açıklığı vs var mı baktırdın mı
Elizbusra Ben magnezyum ıcıyorum hergün aksamları agrım olmuyor tek sorunum gaz ve bel agrısı siskinlik bu hafta cok zorladı beni hala zorluyor😞
saf-sevgi Bende yarın 19 haftalık olacağım ve bu sabah bel ağrısı ile uyandım hafif kasık ağrımda oldu adet ağrısı gibi şöyle bi foruma bakayım dedim bu haftalarda oluyor galiba