Uykucusincap61 simgennur0 bende eşim ile ilişki sonrası lekelenme gördüm bütün belirtileri yaşadım fakat teste tek çizgi çıktı ayın 20′dinde inşallah tekrar yapacağım geç dollenmedir umarım pozitif çıkar
Eslem2112 Sude02 benimki geç döllenmeydi adetim gecikti bir hafta falan test yaptım negatif daha sonra kullandığım ilaçlardan sandım bekledim bı on gün daha ve sağlık ocağında kan verdim ve gebe olduğumu söylediler
Sude02 Eslem2112 Anladım, en doğrusu en azından 1 hafta beklemek yazılanlardan çıakedığım sonuç. Teşekkür ederim 💐