Busraozevin merheba 37 haftalik hamileyim sancim ve rahimde agri cok oluyor normal mi sizce dogum mu yakin acaba cocugun suan pozisyonu doğum posizyonundayms yani kafası acaba yakinmi bilgisi olan varmı