Gizemmiray35 bende deprem bölgesinde oturuyorum . Ben bebeğimin böyle ağlamasını biraz da yaşadığım korkuya bağlamıştım . Bende hiç yardım almadım öyle zor geçti ki , hep aynı saatlerde saatlerce ağlardı durmaksızın , nefes almadan . O yüzden anne bebek bağı bile kuramamıştım bebeğimle . Şimdi rahatladı yine ağlıyor ama durdurulmayacak gibi değil .sabret 3.aydan sonra rahatlıyorlar .geçecek güzel anne 🌺