Asl-stc Ben ilk başlarda kullanıyordum sonra doktor değişikliği yapmak zorunda kaldım ve 7. Aydan sonra kesmemi istedi omegayı acaba kullanmalı mıyım sanki kilo aşımı yavaşladı kullanmayınca
Agg0207 Asl-stc banada doktorum tam tersi bebeğin omurilik ve sinir sistemi için kullanmamı söyledi 26. Haftadan sonra başladım tüketmeye ama balık yediğin gün içme dedi
Eboz Asl-stc ben 8.yada doktor degistirdim yazmadi omega Aydan belli kullaniyordum yeter dedi farkli yazmisti
surfermom Agg0207 acaba neden böyle söylediği ile ilgili açıklama yaptı mı? Malum balık sezonu açıldı ben de tüketiyorum balık, merak ettim.
Asl-stc surfermom yok sadece demir dışında ilaç kullanma dedi omega dedim onu da bırakalım gerek yok artık dedi bende neden diye sormadım sonradan aklıma takıldı
Agg0207 surfermom canım son 3 ayda bebeğe daha fazla besin gittiği için son3 ayda önerdi bana doktorum bebeğin sinir gelişimine büyük katkısı olduğunu söyledi balık yediğin zamanda tüketme dedi çünkü zaten yemiş olacaksin ekstra icmene gerek yok demişti
BirVeraAnnesi35 Asl-stc ilk kızımdada doğuma kadar ocean mummy kullandım bundada kullanıyorum 29 haftalığız hatta doğumdan sonra bile kullandırmıştı ilk kızımda imom da kullandığım oluyor
surfermom Agg0207 aslında çok mantıklı severek yutmuyorum en azından balık yediğimde almamış olurum 🥰
MehmedinZeynebi Asl-stc bilmem doktorum değiştirelim dedi doğrusu doktor değişikliği de yapmak durumunda kaldım ama her doktorun farklı ilaç reçetesi var herkes kendi ilacını öneriyor
Busss123 Asl-stc 32 haftalığım folik asiti bıraktığımdan beri kullanıyorum çevremde doğum yapan arkadaşlarım var onlarda devam ediyorlar doktorlar lohusalık ve emzirme sürecin de takviye olarak almalarını önermiş bende devam edicem inşallah