Selam canım hamişlerim🩷 mesela 18+4 haftalık gebelik aslında 19 haftalık mı olmuş oluyor yada 19+1 mesela 20 haftalıkmı sayılıyor. Hamileliğimin başından beri asla anlamadığım birşey umuyorum burada bu sorunu çözeceğiz elbirliği ile😂 utandığım için doktoruma da soramadım😅 benim 18+1 mesela ama belirtilerim hep sonraki haftayla uyumlu gidiyor sizinde öyle mi acaba🍼🌸