Sdslnby Doğumdan sonra odaya geçince giyebileceğim bi gecelik bulamadım. Fotoğraflardada güzel dursun istiyorum. Fiyatı uygun olanlar çok ince ve iç gösteriyor. Sizler aldınız mı nerelerden aldınız örnek olsun paylaşabilir misiniz.
kadertugrul7 Sdslnby ilk hamileligimde lohusa takimi almıştım enucuz bebek marketten cok rahatti modelide güzeldi şimdi tekrar koydum cantama bitanede normal pijama aldim yedek olarak yanima resim vs cekinemedim ama
Sdslnby Böyle bebek gelince odada güzel güzel fotoğraflar çekilirken giyebileceğim bişey bir türlü bulamıyorum 37. haftama geldim 😔 bir kaç pijama takımı aldım fotoğraf haricinde rahat rahat giymek için