Dilrubamm Merhaba hanımlar ikinci gebeliğim bende korku kaygı takıntı stres olmuş anksiyete hastalığı olmuşum sizler de var mı varsa ne yapmalıyım geçecek mi zorluyorum kendimi Çok ama çok kötü bir dönemdeyiz