gokcen3232 bir-iki haftaya kadar normaldir ,30 lardan sonra netlesiyor bebeğin gelişimi ,ilk bebeğim geç döllenmeydi hep gerideydi böyle 15 li haftalarda öne atmıştı dedim tamam yakaladık derken 30 lardan sonra tekrar gerilere düşmüştük kilo olarak, şimdi bu gebeliğim de başta önde gidiyordu son muayenelerde haftasına gore diyor doktor , anormal bir fark olmadığı sürece doktorun zaten normal bulduğundan söyleme gereği bile duymaz