Esmer00 8 gün oldu kimyasal gebelik geçireli ve dün ilişkiye girdim erken mi acaba ilişkiden sonra kan geldi ?
Arasmom_ Esmer00 istesende hamile kalmazsın en az 10 Gün lekelenmeli de olsa kan gelir enfeksiyon kaparsın Kimyasal gebelikte sıvı alımına sağlıklı beslenmene dikkat et bu ayın bi geçsin sonra yine devam edersin. Bende yaşadım 10-15 gün sürdü kanamam lekelenmem.
MorKelebek54 Esmer00 kimyasal da ki kanama normal adet kanamasi gibi olur ki doktorlar bile soyler adet olarak sayarlar o kanamayi normalde kac gun suruyosa o sekilde sürer bittigi zaman dusunu alrisin o zaman iliskiye girersin senin daha kanaman bitmemis ki kimyasalda bebek yok o yizden kanama cok fazla sürmez
fztanne_ Esmer00 canım benim kanamam 20 gün sürmüştü. Senin bayağı az olmuş ama devam ediyor sanırım ilişkiden sonra olmuşsa. Biraz daha bekle sonra ilişkiye devam edersin. Ben kimyasal üzerine hamile kaldım
palperol Esmer00 benim 10 gun surmuştu kanamam sonra 3 ay korundum,sonra hamıle kaldım. Hemen kalan da var yani sadece 1 ay bır temızlensın dıyolar rahim ondan 1 ay da beklıyebılırsıniz
MorKelebek54 Esmer00 eski kan olabilirim yani rahimde kan kalintisi oluyo iliski sirasinda da kadin dan sivi gibi bisi geliyo ya o siviyla beraber o kalintilar da gelebilir tabi bu kahverengi mi kan rengi onemli olan bu
Esmer00 fztanne_ yaa ciddimisin nasıl kaldım cnm mesela neler yaptın bu süreçte çok istiyorum gebe kalmak
Arasmom_ Zeynep_Ali yaa maşallah 🧿 allah sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin bizede dua et.
Esmer00 Nelere dikkat etmeliyiz eşimle ben nasıl degerlendirmeliyiz korkuyorum ama çok da istiyorum 2 tane normal gebeliğim oldu düşük yaptım bu ay denedim kimyasal oldu
fztanne_ Esmer00 ben hiç öyle yapmadım tamamen beklenmedik bi anda oldu. Canım hiç takma ben o ay hiç olmaz gözüyle bakıyodum
palperol Önemli olan bence adet bitiminden itibaren beraber olmak, en azından her gun olmasda 2 gunde bır olunmalı. Yumurtlama gunu için Takvımım programını kullanıyodum bende işe yaradı bılemıcem😅
damla097 Esmer00 ben bu şekilde hamile kaldım ocakta kimyasal gebelik geçirdim şubatta adet görmeme rağmen hamile olduğumu öğrendim şuan 31.haftadayız
Turunculu Esmer00 kaça kadar cıktı hcg niz bende 400 çıktı sonra düştü , kanamam devam ediyor doktor bitsin die ilaç verdi
Esmer00 Turunculu 21.880 de kanamam başladı betam düşmüştür diye düşünüyorum kanlanma ilk 3 gün aşırı geldi
Vildantas Esmer00 1 ay korun bence niye dersen. Senin yaptığıni bende yaptım enfeksiyon kaptım ve o enfeksiyon dan tuplerim tıkandı çocuk icin uğraşıp durdum