Ebrulim123 benim hafifledi hatta güzel yemeğe başladım iyi mi kötü mü bilemedim😂yarın tahlil vericem vitamin değerleri için bakılsın haftaya da kendi doktoruma götğrücem,bugünlerde biraz ayakta fazla kalayım kasıklarda baskı mı desem ince ağrı mı desem öyle oluyor,rahim bi tık genişliyor yani hızlanıyor artık bebek de yukarı çıkıyor diye