Aysem35 Özel sektörde çalışanlar için doğum raporu nasıl alabilirim yA da neler gerekiyor ? Bilgisi olan var mı ?
adatuna Aysem35 32.hafta iseniz çalışmak istiyorsanız çalışabilir raporu alıyorsunuz 32+0da. Çalışmak istemiyorsunuz çalışamaz raporu alıyorsunuz 32+0da. Eğer çalışabilir raporu alıp 37+0a geldiyseniz zorunlu olarak çalışamaz raporu alıyorsunuz
elifsen 32+0 da doktorunuza gidip çalışır veya çalışmaz alacaksınız. Doğum yapınca da rapor alıp onu da varceveksiniz iş yerinize