Kızlar merhaba🌸 benim son dönemde çamaşırımda su gibi ıslanma oluyor. Şeffaf renkli bildiğiniz su dökülmüş sanki. Alanı çok büyük değil yuvarlak şeklinde oluyor genelde. 1 ay önce doktor kontrolüne gittiğimde bunu söylediğimde bebeğin suyunun iyi olduğunu ter olabilecegini soyledi fakat hiç ter gibi de değil sanki. Acaba tekrar doktoruma yazsam mi haftaya kontrolüm var onu mu beklesem kararsız kaldım. Aranızda benim gibi yaşayan var mı?