deniizz_ hayır normalde yarın yada sonraki gün afet olmam gerekiyor ama ben pazartesi günü erken gebelik testi yaparak silin çizgi ile öğrendim sonra kan verdim beta değerim 30 çıktı belirti olarak da aşırı göğüs hassasiyeti bel ve kaşık ağrısı bide iki gündür baş ağrısı çekiyorum he bide saçlarım çok fazla dökülüyor hamilelikle ilgisi var mı bilmiyorum ama