Gbbggj Kubare134 bol bol emzir sütün yoksa mama ver doktor sarılıktan yatıracaktı imza atıp yatmadım sütüm yeterli değil zaten benim gece gündüz her iki saatte bir mama verdim
Gbbggj Kubare134 yok güneş yok altın yok sarı ışık tülbent soda içirin limon gibi bi sürü şey söylüyorlar etraftan kesinlikle hiç birini yapmayın sarılık çocuğun karaciğeri daha işlemediği için olur karaciğer de 15.gün çalışmaya başlar o yüzden sadece beslenmesine dikkat edin. Yatmadan her gün doktor kontrol etti imza atıp çıktığım için hep aynı seviyede çıktı 10. Gün olduğunda tamam dedi tehlikeli değil bundsn sonra bisey yapmamıza gerek yok dedi sizin suan kaç günlük kaç çıktı
Kiwitoveannesi Kubare134 bol bol emzir anca o şekilde atabilir ama sütun yoksada 2 saati beklemeden mama ver
Kubare134 Gbbggj dokuz günlük 19 çıktı bir gece hastanede kaldık 9 indi ..korkuyorum tekrar döner diye uykuluyken kesinlikle emmiyor
Svgiim Bizim de 16.5 oldu sarılığımız doktor dedi yarın 17 olursa yatırırım dedi her emzirmenin arkasından 30 cc mama ver dedi ben tabi mama vermedim 2 saatte bir emziriyordum bu haberi sabah 10 gibi aldık ben hemen başladım emzirmeye normalde 2 saatte bir emzirirdim 1 gün boyunca saat başı emzirdim tam 24 saatte 16.5 tan 12 ye düştü çok şükür
Mutlulukkk Kubare134 emzirmeye calstim ve mama verdik biz o surecte. Oyle oyle gecti cok sukur. Bol bol beslenmesi gerekiyor kisacasi. Baska kolay ve saglikli cozumu yok 🥲
SeydaaYlmz Kubare134 benim büyük kızım olmuştu tek çözümü sürekli emzirmek saat başı emziriyordum ben emmedigi zaman da sağıp kaşıkla veriyordum
prensesannesi__ Kubare134 anne sütü kuzum tek şifa olucak şey bu sarılık geçene kadar mama ile destekleyebilirsin
SeydaaYlmz Kubare134 zorla uyandırcaksınız onu doktor bize topuğunu burnunu sıkın demişti bende uyanmıyor diye emmedigi zaman kaşıkla veriyordum
Gbbggj Kubare134 tekrar yükseleceğini sanmıyorum aç kalmadığı sürece çünkü o da büyüyor büyüdükçe sarılık derece oranı da yükseliyor ben şırınga sonra biberonla besliyprum zaten emerkende yorulup uyuyor biberon ağzında bekletiyorum nefes aldıkça çekip bitiyor yani tok olduğuna eminsen yapmana gerek yok bunları dediğim gibi benim sütüm çok yok hala mama da veriyorum
kardelen_07 Bolca anne sütü kendi emdigiyle doyuyor ama sarılığın geçmesi için emdikten sonra sağıp öyle ver 2 güne atlatır Benim iki çocuğum sariliktan yattı emip doyduklari halde niye geçmediğini anlamamıştım 3. Bebeğimde farkettim acliklari geçecek kadar emiyorlar çok uyuduklari için. 3.sü de sarılık oldu ekstra sağıp verdim 2-3 güne atlattı. Çok beyaz tenliyiz bende genetik sarılık var yani mutlaka yatış noktasına geliyordu
Svgiim Kubare134 Burnunu sık, bez ıslatıp ayaklarının altına, koltuk altına, vücuduna sür uyanır, uyanmazsa bezini aç ozman uyanıyorlar emzirirken uyuya kaldığında bezi koltuk altına boynuna değdiriyordum hemen emiyordu
Kiwitoveannesi Kubare134 burnunu sık altını aç su damlat bezini açınca ben öyle uyandiriyordum en iyisi
Rumuz5838 Kubare134 bebeğiniz olduğunca serin kalsın terlememesi gerekiyor sarmayın bebeği sıkı sıkı vücut sıcaklığı sarılığı yükseltir. Anne sütünden geçmediğine emin olun sarılığn. sizden geçiyorsa mamayla besleyin sarılık geçene kadar