seerappp Merhabalar Nisan ayı doğum yapacak olan anneler nasıl gidiyor benim bulantılar devam yemek yapamıyorum 2 hafta önce kontrole gittim kalp atışını duyduk herşey güzeldi kontrolden sonra doktor 3 -4 hafta sonra gel demişti sizde nasıl durumlar
Edos123 seerappp benim de arada mide bulantılarım var ama rahatsız etmiyor çok şükür 🤗🥰 insallah sağlıkla doğar bebislerimizzzz 6+6 daykem kalp atışını duyduk🙏🏻
Sibel0330 seerappp benimde mide bulantılarım çok kötü bende yemek yapamıyorum hatta yiyemiyorum bile peynir karpuz ekmek dışında prilam kullanıyorum onunda bir faydası yok ve sürekli uyuyorum 🥺 şuan 10+5 oldum en son 7 haftalıktı gittim daha gitmedim doğum 5 nisan görünüyor normal doğum olacak belki Mart sonuda olabilir bilemiyorum ne zaman gelirse artık 😅🤷🏻♀️
nunusmom seerappp bulantılarım azalmaya başladı 10+5 haftalık olduk önümüzdeki ptesi kontrolümüz var ense kalınlığına bakılacak gaz sıkışması çok yasıyorum bazen geceleri uyanıp geri uyuyamıyorum önceki hamileliğime kıyasla bir tık zor geçiyor ama yinede iyiyz elhamdülillah. 😇 geçen hafta 9 haftalıkken gittik kontrole hareket ediyordu kerata komu bacaagı belli değildi pek ama balık gibi çırpınıyordu 🥲🥲🥲🥲😍😍😍😍 sağlıkla kavuşalım inşallah yavurşlarımıza 💕💕
seerappp Sibel0330 aynı durumdayızzz bende prillam kullanıyorum ama bulantı devam geleli uyku bir ev işi yapsam hemen yatıyorum 😅
NesliErva Benimde tahmini doğum Nisan başı görünüyor. Şuan 10+4 haftaligiz, mide bulantısı var ama çok kötü değil, ben uyuyamıyorum hiç, hep yorgunum
Aslihanp haftadayım mide bulantım o kadar fazla ki gece beni uyandırıyor. sürekli şişim. ağzımın tadı gitti kötüyümm
Vandb 9 hafta olduk 5.haftadan beri aşırı kusma sorunum var prilam etkisiz bir ilaç farklı ilaçlarla yola devam ediyorum yoksa hastanelik oluyorum. İlk gebeliğimde hiç böyle sorunlar olmamıştı şuan depresyonda gibiyim sadece yatak tuvalet arası gidip geliyorum
AycinGozuacik Bende 8+3 deyim allah nasip ederse nisan ortası gibi doğum olucak. Çok şükür fazla mide bulantım olmuyor hiç kusmadım. Sadece sabahları diş fırçalamak bana işkence gibi geliyor. Öğürmekten mahvoluyorum o kadar 💕