Kızlar 9 gibi hastaneye gidicem heycandan hiç uyuyamadım sezeryan olacak gununu kararlastrmistik önceden zaten inşallah sağlıklıca kucağıma alabilirim lütfen dua edin bana dualarınıza çok ihtiyacım var inşallah güzel geçerse bende burda doğum hikayelerini hep okuyordum bende paylaşmak için can atıyorum