Nagihan_7878 21+2 hamileyim 2 gündür hafif bir şekilde damla şeklinde kan geliyor kan çok koyu ve siyah görünümlü değil sizce neden olabil
nefessmommm Nagihan_7878 canım hemen doktora git sıra bulamazsan falan acile git sağlıkla gelsin bebişin bizede haber et
Nagihan_7878 nefessmommm doktor kontrolüm vardı dün birde idrarımı yaparken baya zorlanıyorum tuvalletim geldiğini hissediyorum ama Cok az yapabiliyorum yanma var idrar yolu enfeksiyonu olabilir dedi
surfermom Nagihan_7878 idrar yolu enfeksiyonu olduğum zaman bende de toplu iğne başı gibi iki damla kan geldi, ne olursa olsun ihmal etmeyin 😔 enfeksiyonu da sıkı bir şekilde takip etmek gerekiyor bol bol su için 🙏🏻 geçmiş olsun
Nagihan_7878 MehmedinZeynebi idrar yaptığımda geliyordu idrar yaprken de yanmam vardı idrarımı hep yapamiyordum
MehmedinZeynebi Nagihan_7878 bende kristal oluşuyor gebelikte ilk gebeliğim hep idrar yolundan kanamalı geçti ikinci gebeliğim var bunda da kristal oluştu ama kanama olmadı sıkıntı olmaz insaAllah ama takipte olun enfeksiyon değeri yükselirse bebek için iyi değil