Elif3333 Efnan-77 genelde yerlesme lekesi oluyor ama yinede ihmale gelmez doktorunuza bildirin Progestan baslayabilir
Ilayy-81 Efnan-77 Dün akşam benim de geldi 6+4 hamileyim acile gittim Baktılar yerleşme olabilir aktif kanama yok dediler ultrasonla baktılar bebişi ve kalbinin attığını gördük Progestanın hem iğne hem fitilini verdi onları geceden başladım kullanmaya kanamam hastaneye gittiğimde geçmişti
Milen7 Bende de olmuştu benimki önemli değildi yerleşme kanamasıydı 5 hafta falan sürdü, başka sebepler de olabiliyor ama mutlaka sabah hastaneye gidin
Gmzgkck_ Efnan-77 benimde aynı şekilde oldu ne renk olursa olsun gebelikte kanama sevdiğimiz bisey degil dedi doktorum. İhmal etmeyin progestan başlayacaktır doktorunuz yüksek ihtimalle.
Yaseminn2345 Kesinlikle doktora git. Benim günlerce sürmüştü. Doktor bana da kanama alanı yok dedi ama sonu kötü bitmişti çünkü hiç ilaca vs baslatmadi. Şimdi çok şükür yeniden hamileyim. Sen hemen git
Efnan-77 Gmzgkck_ akşam gidicem inşallah eşim işten gelince acilden giricem inşallah kadın doğum doktoru vardır
Gmzgkck_ Efnan-77 ozamana kadar ayaklarının altına yastık koyup uzan lütfen. Olabildiğince dikkatli ol.
Efnan-77 Cicekkk35 doktorum bugun eğer kırmızıya döner büyük pırtı gelirse düşük yapıyosundur dedi sizde gelen kan için bişe demedimi
Cicekkk35 Efnan-77 2 defa gittim betanın 2 ye katlaması gerekiyor onum spnucunun cıkmasını bekliyorum