Sezeryan oncesi hasta olan varmi?benim ameliyyata 1 hafta kaldi ve cok kotu hastalandim oksuruk ve halsizliyim cok qrip olmadim aslinda ama nefes alislarim zorlasdi doktor serum yazdi insallah o zamana kadar iyilesirim🙏 hic hastayken ameliyyat olan oldumu?iyilesemezsem zorlanirmiyim?