Erme Boğazım alev gibi saat bası uyanıyorum 35.haftadayız 2 gündür bu sekildeyim gaviscon da ise yaramıyor sürekli acı su ğegirme boğaZ yanması sizler nasıl basa cıkıyosunuz
Kubrademirli Erme maalesef benim de şuan aynı 37ye girdik ne güzel başlarda vardı bitmişti bir haftadır geri başladı boğazıma kadar yanıyor renni şurup yada biraz süt içiyorum geçmiyor uyutmuyor da
karanmom Erme bende öyleyim 🥹şuan ateş gibi yanıyordu soda içiyorum yada ayranla karıştırıyorum az kesio
Gmz5560 Erme ben 4.ayımdan doğuma kadar çektim mide yanmasını su içsem bile yanıyordu gavisconun pembe olan bir ilacı var o beni kurtardı
Gmz5560 Erme evet gavisconun Bi mavi olanı bide pembe kutu olanı var mavi kutu bana yaramadı pembe kutulusu çok etkili oldu
zelium12 Erme mide yanmasından çıldırırken bu postun karşıma çıkması 🥲 offf yaşayan bilir o yanmayı uyku akıyor gözümden…
123Hamis123 Tek tek tek çözümü SADE SODA bende senin gibiydim ekmek, gaviscon , süt ne varsa kullandım olmadı sadece ama sadece soğuk sade soda gecırıyor
Bernasnli Erme benimde öyleydi 33 de başladı doktor rennie şurup verdi 3 ölçeğe karar içebilirsin bebeğe hiç zararı yok boşuna zarar olacak diye 1 ölçek içme faydası olmaz dedi şükür şuan iyiyim arada oluyor içince rahatlıyorum
Hatice-6363 36+2 yim 2 gündür uyuyamıyorum ağlıyorum her gece miyde yanmasından soğuk süt içiyorum yada soğuk yoğurt yiyorum biraz ferahlıyor ama çözüm olmuyor sabrediyorum az kaldı 🙂