Yrnaltnkalp Kızlar İzmit konak hastanesine giden var mı ? Randevularınız ne zaman kaçıncı haftadasınız ♥️
Yrnaltnkalp Firstmomfirstchild güzel gidiyor çok şükür kaçıncı haftadasınız şimdi ben 21. Haftadayım 🥰
Firstmomfirstchild Yrnaltnkalp ben erkan hocaya gidiyordum ama konak biraz pahalı bilmiyorum aktife gideceğim belki 😄
Yrnaltnkalp Firstmomfirstchild ya banada sanki en ucuz hastane burası gibi geliyor 😅 aktif nasılmış fiyatları falan doktorları
Firstmomfirstchild Yrnaltnkalp aktifte muayene 720 konakta 1150 dogum aktifde 11000 konakta 15 bin sezaryen 17 bin
Yrnaltnkalp Firstmomfirstchild hmm fark varmış baya aktif nasıl bir hastane güzel mi acaba yada bildiğiniz bir doktor var mı
Yrnaltnkalp Firstmomfirstchild vede konak hastanesinde olumsuz yorum çok yaa benim kafamı o karıştırıyor açıkçası
Firstmomfirstchild Yrnaltnkalp bende hep iyi yorum aldım herkes tanirmis erkan hocayi o derece. Yani onun ismini söyledigim iyibir doktor der. Ama ücretleri ucuk
Yagmurun2 Bende Kocaeli deyken Firdevs hanıma gidiyordum şu an ağrıdayım konak çok eski bi hastane ama doktor ve hemşireleri çok iyidir bir kürtaj işlemimde o hastane olmuştu çocukluğumdan beri hep oraya giderdik