Merhaba arkadaşlar 15+2yiz. 3 gündür ishalim karnim surekli hareket halinde. küçük yerde olduğum için ozel dr yok devlette randevum vardi dün sordum bir hafta falan surerse serumla geçer dedi. Ama ben bekleyemiyorum endişeleniyorum. Ne yapabilirim nasıl geçer acaba