İyi geceler arkadaslar, ortalama 3-4 saattir cok sık idrara cıkıyorum sanki üşütünce cıkarız ya öyle gibi, suan asırı üst bacaklarım ağrıyor ve göbeğim sert sanki. Yarın kontrolüm var ama suyun yada nisanım gelmedi. Bebek doğum pozisyonunda ama yukarıda hala asagı inmedi