Kızlar ,benim gibi olan varmı aceba,31 haftadayım ve yatakta sağ sola zor dönüyorum bebek sanki aşaya basıyor ve inanılmaz ağrıyor.
Doktor rahim ağzı kontrolünü yaptı bı sıkıntı gözükmüyor ama ağrım çok fazla.
Bazen yürümekte zorluk çekiyorum,oturunca zor kalkıyorum,benim gibi olanınız varmı aceba?