Aysbebis Bu durumu yaşayan var mı karnım patlayacak gibi çok sert ve gergin acıyor. Yaşayan oldu mu neden böyle oluyordur 33+3 haftalık
kukas0109 Aysbebis benimde karnım çok sert ve ara ara sancımda oluyor normal mi 18 Eylül’de dogumum var
Ozgebyr Aysbebis yemekten sonra, fazla ayakta kalınca, tuvaletiniz gelince, yorulunca sertleşmeler artar ama normal bişey ikinci gebeliğim bende 26 haftalığım geriliyorum özellikle akşamları
Aysbebis Tenzil 33 haftadayım bugün özellikle çok oldu sertleşme ve kasıklarımda hafif sancı da hissettim bugün üst üste denk gelince korktum açıkçası
Bebik45 Benimde 33+3 karnım okadar sertki nefes almakta zorlaniyorum. Uyumak kalsın uzanamıyorum bile. Daha doğuma var nasıl bu şekilde devam edecek diye kaygılanıyorum artık
Demir1dnz Bebik45 bugün herkesin karın sertleşme günü bende 32+6 bugün benimde öyle geçer herhalde normal birde bugün çok su içtim benim ondan da olabilir diye düşünüyorum
Aysbebis Demir1dnz bu haftalarda normal o zaman herkes yaşadığına göre yarın kontrolüm var doktora soracağım buraya da yazarım neden oluyormuş bakalım
Aysbebis Demir1dnz doktorla konuştum bugün ayakta kalıp yorulduysan normal dedi nst ye vs girdim bir sıkıntı çıkmadı
Ezgikrgz Ozgebyr Benimde ilk gebeliğim 28. Haftamdayım arada özellikle ayaktayken oluyor oturunca geçiyordu çok önemsemedim dün gece inanılmaz sert ve gergindi endişelendim de açıkcası hatta göbeğim çatlayacak gibi hissettim ama sizin mesajınızı görünce rahatladım ikinci gebeliğiniz olduğu için🙏🏻 O zaman muhtemelen çok fazla ayakta kalmaktan oluyor bu durum🙏🏻🌸
Asel-2023 Aysbebis son iki haftadır benim de öyleydi göbeğim artık açıyor gibiydi çok gergin sert di meğer bebeğin suyu fazlalasmis 33 haftalık hamileyim 🥴
Demir1dnz Aysbebis tabi son zamanlar hepimiz kendimizi temizlik ütü kışlık hazırlığına verdik demek ki sadece biz değilmişiz yorulan 😂