Bimiyendis kayonvalidem s7 kullanıyor bana alma bi işe yaramıyor diye diye bi hal oldu 🙃 ama onunki. Çok saçmalıyor sürekli. Takılıyor sonra kendi kendine halının üzerine bişi döküyor masanın üstündeki kahve kavanozu mesela temizlicem diye daha çok kirletiyor hiç. Halı yıkmaya kadar gidiyor 🤗Memnun değil 🤩 halının üstündeki bütün kiri almıyor süpürmüyor geçen gün çekim gücüne baktım 2500 pascal ben 4000 pascal aldm xiomi çok memnunum sizin model ne merak ettm çekim gücü filan kaç birde şu konuya değineyim bi kaç. Önce 14 aldılar şuan 27 bin ve kolay kolay bulamıyorsun s7 filann üretimden kalktı aşırı bi füyat yükseltti saçma sapan 🤩