33+2 deyiz dün lekelenme ve kanamayla hastaneye gittim parmak ucu kadar açıklığım var şuan hastanede yatıyorum ciğer geliştirici ve serum ilaç takviyesi yapıyorlar size sormak istediğim benim gibi olupta vaktinde dogum yapan varmı bekler mi gününün dolmasını