Benimde 2 gündür belimde bir ağrı var bugünde kasıklarıma ve rahim ağzıma sancılar girmeye başladı doktora gittim ntsde ufak ufak sancılar çıktı bebek baya aşağıya inmiş bunlar doğum sancıları dedi ciğer geliştirici iğne yaptı yarın bir doz daha olacağım bakalım inşallah erkenden gelmez