SMYGZ Hamile kalmadan önce ne kadar öncesinde folik asit kullanmaya başladınız ? Hangi markayı tercih ettiniz ve adetliyken mi ilaca başlamak gerekiyor?
64Demet64 SMYGZ folik asitin adetle binilgisi yok her an baslayabilirsiniz genelde hamilelik planlamasindan 3 ay öncesi baslanmasi öneriliyor.
Ezbir SMYGZ 3 ay öncesinde başlaman gerekiyor dedi doktor ama çok düzenli kullanmadım ben. Folb-em kullandım. Doktor zaten adetin 2.günü gelmenizi istiyor.
Dnmzzeda SMYGZ Ben hamile kalınca kılmamaya başladım doktorum verdi öğrendiğimde 1 aylıktı folbiotic kullanıyorum
SimalCinkaya SMYGZ eğer planlı hamilelikse 3 ay önceden başlaman gerekiyor, plansız gebelikte de öğrendiğin andan itibaren 3. Aya kadar kullanıyorsun. Regl ile ilgisi yok her gün içiyorsun