besteggg Damlaserkan Damlaserkan ben de geçen hafta salı günü yaptırmıştım sonuçların çıkmasını bekliyorum🥲
ozge671234 Damlaserkan doktor seçenek sundu bana. İkili test mi istersin yoksa nipt mi dedi. İşte ücrtlendirme bilgisi yaptı. Nipt’in daha iyi oldugunu söyledi. Nipt yaptırırsan ikili ve dörtlü teste gerek kalmaz dedi. O yüzden direkt nipt yaptırdm. Şükür bir şey çıkmadı
mrsmom_ Damlaserkan ben ikili test yaptirmadim oda ucretliydi sonuçta. Olumsuz yorumlari okuyunca hicbirsey yaptirmamaya karar vermiştim. Esim olacak kişi de bunu yaptiralim direk dedi oylelikle yaptırdık. Çok şükür sonuçlar temiz çıktı cinsiyetimizde öğrendik 🥰
Damlaserkan ozge671234 iyi yapmıssın canım keşke ilk bende öle yapaaydım simdi buladar uzun gelmezdı gecen her saniye 😥
ozge671234 Damlaserkan üç gün içinde de sonucum cıktı. Hem 10. haftada test sayesinde cinsiyeti öğrenmiş oldum.
ozge671234 Damlaserkan genoksa yolladılar kanımı. Direkt sonuclar doktoruma gitti. Doktorunuz firmayı ararsa belki süreç hızlanır.
buketsb Nip testi nedir acaba bilmediğim için soruyorum ilk gebeliğim, kan vererek mi öğreniliyor sonuç ve ne kadar a yaptırdınız
Damlaserkan buketsb evet canım gen testi bebekte kalıtsal bir hastalık varmı yokmu bakılıyor 8500₺ yaptırdım ben