Zeynepkanat Bence bi doktora gidip muayene olun. Eğer yalancı kasılma değil de düzenli doğum sancısıysa rahimde açılmaya sebep oluyor, bi baktırın açıklığınız çoksa yatışı reddetmeyin. Açılma yoksa 5dkda 1 e düşene kadar evde çekmeyi düşünmenizi öneririm. Sizin bahsettiğiniz durum bende oldu 36+0 iken. Önce nişanım geldi, 2-3 saat sonra belden vuran adet sancısı karında sertlik kasıklarımda sızlama.. hemen açıklığıma baktılar 2 cm olmuştu.. şimdi 3 cm oldu, sancılarım dğzenliydi ama yeterli gelmemiş. Yani 1 hafta boyunca çektirebilir size. Ama şanslıyım tansiyon sebebiyle 1 haftadır hastanede yatıyordum zaten. 36yı doğum için erken buldular, 37yi bekliyoruz bu cuma doğum inşallah 🤗