0737 3 yaşında oğlum var 17+6 Hamileyim bende verdim 2 gündür 2 saat olarak gidiyoruz beni görmeyince ağlayacak beni yanında istiyor alismayacak büyük ihtimalle. Ben net kesin kararli duruyorum vazgecmiyorum hemen ama ağlarsa dayanamicak gibiyim kendimde okul oncesi öğretmeniyim ama annelik başka iste.
yarım gün öğlen 1 akşam 6 bağımsız anaokulluna verdm. okuldayken işlerimi yapar bebek doğunca da bebekle ilgilenirdim. gitmesini çok istiyorum bana kolaylık olması açısından 2sine birden bakmak çok zor erkek çocuğu hareketli oluyor napcaz bakalım haftaya kadar belli olur uyum süreci çok da zorlamayacagm bakalm hayırlısı.