Tugrann-annesi0404 Arkadaşlar bebeğim bir haftalık poposunda sürekli pişik gibi kabarcık ve kızarıklık var. Ne önerirsiniz bu şikayetlerin geçmesi için. Şu an hamezinc kullanıyorum bir faydasını görmedim
Xcbaby Tugrann-annesi0404 bebeğin poposunu her bez degisiminde ilik su ile yikayip pamukla ya da pamuklu bir bezle durulamani oneririm eger islak mendil kullaniyorsan.
Minikperi Tugrann-annesi0404 bepanthol baby kullanıyorum 3,5 yaşında kızım bir tek o geçiriyor çünkü içerisinde çinko var. Hem de 5-6 saatte pişik tamamen ortadan kayboluyor ilk sürdüğümüzde de ağlaması hep geçerdi.
Feyzabeyoglu Tugrann-annesi0404 bepanthol sudocrem ikisi de iyi Çok fazla pişik olduğunda da pişik kremi ayriyeten travazol diye bi krem var onu sürüyorum. Cabuk geciriyor
Eebb Melike9000 her alt açma da sürmek zorunda değilsin sürsende zararı yok ama gerek yok pısıgı yoksa olağan haliyle kalması daha doğru bırazda bunyesı alışmalı
Eebb Tugrann-annesi0404 ben mustela pişik önleyici aldım yenıdoğduğunda ki 2 haftalık süreçte onu kullandım ama kızarıklık fazlaysa sudocream kullandım hafife mustela biraz fazla kızarıntıya sudocream kesınlıkle işe yarıolar
Kukulikukuli12 Tugrann-annesi0404 Sudocrem kullandım dogdugu günden beri 125 gr 2 sene gitti. Hiç pişik yasamadık. Şimdi 2.bebeğim içinde aldım kullanıcam
dilay_06 Tugrann-annesi0404 1 kere sudocrem sürüyorsam 2 alt değiştirme bir şey sürmeyip hametan sürüyorum sık değiştiriyorum pişikken altını