Lionmom1 anladım canım evet baya acılı olurdu ya ben tıp fakültesinde anestezisiz çekildim ama açıktı o yüzden fazla acı hissetmedim tüplerde kapalılık olsaydı baya acı olurdu buyuk ihtimalle 😕 suanki takipli olduğu hastane Memorial orası da iyi çeker diye düşünüyoruz ama bilemedim