Medihhaaaa endiselenmeni gerektiren birsey yok tamamen meraktan oluyor bende gunleri sayiyordum neden herkes hissediyor ben hissedemiyorum diye her gittigimde doktora soruyordum tatmin olmuyor yine arastiriyordum😂tamanen takinti yani elinde olmayan birsey cevrede o duyguyu ballandira ballandira anlatinca zaman gecmiyo simdi 31.haftalik olduk canimi okuyor akliniza kotu birsey getirmeyin iyi gunler😊